In dit gastenboek is iedereen welkom, om een puzzel(tje) van eigen makelij te presenteren, die niet geschikt is als huispuzzel.
Er zijn geen regels voor vorm, formaat of moeilijkheidsgraad, wel moet u bereid zijn uw e-mailadres beschikbaar te stellen voor het inzenden van oplossingen. Uiteraard kunt u hier ook terecht om de puzzels van mede-JCS-ers op te lossen.
Lees ook de spelregels en tips.
Ik zocht (Mikkel Frøhlich) Honoré,
die ondanks zijn perfectionisme zonder zijn accent aigu het gedicht moet opvullen:
Perfectionisme
De leraar gaf een opstel een genadeloze één
omdat het hele stuk in blokletters was opgesteld.
“Ik vind dat heel terecht omdat ik echt hartgrondig meen,
en dat heb ik in de klas ook al wel duizendmaal verteld,
dat mijn leerlingen in elk geval heel duidelijk van mij leren
dat het belangrijk is om overal op de details te letten,
dus dat men ook op elke i een puntje hoort te zetten.
Ik kan deze prestatie dus niet hoger honoreren."
De oplossingen kwamen van Adèle Mannaerts, Alie Lambert, Bert Kreiter, Corrie Siepman, Dan Bolten, Egbert Verweij, Flin Herfst, Ger de Zeeuw, Gerda de Smet, Harrie van der Avoort, Henk Smit, Ida Muller - Plantema, Irene de Boer, Jan de Geus, Jan Koekebakker, Jan Zweers, Leo en Ria Le large, Lianne Zopfi, Mar Amesz, Martin Friedeman, Nan Unsal, Nannie Nieland - Weits, Nico Looije, Paulus Stikkelorum, Pieter Schobers, Ruud Rovers, Sander Waalboer, Simen Hoving en Truus van Helden
Tour de France 2022 (11)
Perfectionisme
De leraar gaf een opstel een genadeloze één
omdat het hele stuk in blokletters was opgesteld.
“Ik vind dat heel terecht omdat ik echt hartgrondig meen,
en dat heb ik in de klas ook al wel duizendmaal verteld,
dat mijn leerlingen in elk geval heel duidelijk van mij leren
dat het belangrijk is om overal op de details te letten,
dus dat men ook op elke i een puntje hoort te zetten.
Ik kan deze prestatie dus niet hoger • • • ren."
Op de • • • moet de achternaam van een van de deelnemende renners uit de lijst worden ingevuld.
U kunt insturen tot en met 16 juli a.s.