Trouw 08-07-2023
De trouw servicedesk adviseert de cookies te vernieuwen als inzenden niet lukt. Ik heb een hard hoofd in die oplossing. Volgens mij is het probleem server-side en niet client=browser side.
Het advies hieronder om dan een email te sturen met de oplossing(en) blijft dan het meest zinvol.
Per e-mail lukt het wel:
cryptogram@trouw.nl
Ik ben trouw-abonnee en het lukt mij ook niet meer sinds vorige week. In voorgaande jaren hadden we dat euvel ook voor enkele vakantieweken en het is nu weer terug. Ik heb het nu maar als email ingestuurd maar ik vind het wel erg …. van Trouw dat ze de vakantie van de IT-er niet kunnen managen. Dit is te voorkomen.
O,dan is dat pas veranderd.
Hier idem. Ik denk dat je abonnee moet zijn om in te kunnen sturen.
Sinds vorige week lukt het me niet om het diagram dat je kunt downloaden na invulling op te sturen. Als ik mijn naam wil intikken, verschijnt er een rood kruis. Hebben jullie dit ook gemerkt?