Zoeksnor Jan



Om een bericht te plaatsen dient u in te loggen: Ga naar login pagina .

pagina 1/2

RB
Rech
6-6-2026 01:37:06

Bedankt! :)


RB
Rech
6-6-2026 01:36:30

Ik denk dat ik het snap.

Ik vind het echter de hele tijd al vreemd dat bij geen enkele andere Jan zijn voornaam wordt vermeld en op dat gele plaatje wel.
Maar ik denk dat ik dat nu wel kan plaatsen.


RB
Nan Boz
5-6-2026 19:02:28

Denk spreekwoordelijk.
De hint van de andere Nan (14-5) is ook veelzeggend


RB
Rech
5-6-2026 12:11:35

Ik heb al heel lang dat plaatje met Jan erop als enige nog over.
Helaas heb ik nog steeds geen idee in welke hoek ik het moet zoeken, dus hopelijk heeft iemand toch nóg een hint voor me.


Rb
cobi kampen
4-6-2026 08:50:54

Bedankt voor je hint zwart


RB
Zwart
3-6-2026 17:08:34

Jammer dat dat houten object ervoor staat, maar veel kan het niet verbergen.


Rb
cobi kampen
3-6-2026 11:56:32

Heb nog steeds geen idee voor dat gele plaatje, graag hulp...


Rb
cobi kampen
3-6-2026 11:56:13

Heb nog steeds geen idee voor dat gele plaatje, graag hulp...


RB
cobi kampen
1-6-2026 18:53:39

Ik kom niet tot een oplossing met dat gele bordje,graag nog wat hulp


RB
Rech
19-5-2026 23:29:13

Dat zit mij ook dwars Nannie. Ik dacht te weten wat het is, maar kan er geen Jan bij bedenken. Ik twijfel nu dus. Help!


RB
Nan Boz
16-5-2026 14:06:57

Hij zou mooi in je meivof passen, Nannie ;)


RB
Nannie Nieland
16-5-2026 14:02:52

Dat gelige ding zit me nog steeds dwars.


RB
Rech
15-5-2026 23:49:02

Ik zie het nog niet. Heeft iemand een hint voor me?


LB
Nannie Nieland
15-5-2026 14:41:26

Gevonden! Heel mooi, inderdaad, Marietje.


LB
marietje ijsselstein
15-5-2026 13:37:12

Je ziet bepaalde stukjes muur naast elkaar.
Ik vind dit een van de mooiste opgaven van deze puzzel!


LB
Nannie Nieland
15-5-2026 13:05:32

Dat witte object kan ik niet thuisbrengen.


RB
Teun HIA
14-5-2026 19:19:54

Ik heb hem denk ik ook, bedankt hinters


XX
Monique Waalwijk
14-5-2026 17:32:33

Leuke puzzel. Ik vind de afbeeldingen linksboven allemaal erg sterk!


RB
marietje ijsselstein
14-5-2026 17:13:40

Hebbes, denk ik, dank!


RB
Nan Boz
14-5-2026 16:34:00

Voor het gele ding:
Ik heb daar geen architect.
Dat houten ding (zeer toepasselijk ;)) beneemt je het zicht.


RB
marietje ijsselstein
14-5-2026 16:08:26

Die architect snap ik, maar twijfel.


LM
Truus
14-5-2026 16:05:28

Ach ja. Natuurlijk. Dank AH.


RB
NanU, Den Haag
14-5-2026 16:05:01

't Is maar een klein bordje hè .. en zwakt een oplossing in de buurt weer wat af haha :-))


RB
Teun HIA
14-5-2026 15:59:48

Ik dacht aan een architect.


RB
marietje ijsselstein
14-5-2026 15:49:23

Vergeet mijn bericht, dat is een voornaam, dus die lijkt me toch niet goed.



pagina 1/2

U bent de enige bezoeker in dit gastenboek.